Στο Νησί μας έχει ξεκινήσει να λειτουργεί από τον Νοέμβριο του 1999 το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη που έχει ως σκοπό την εξυπηρέτηση των πολιτών και το οποίο στεγάζεται στον πρόσφατα ανακαινισμένο χώρο στο κέντρο της Παροικίας .
(Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών λειτουργεί και στο Δ/Δ Νάουσας όπου στεγάζεται στο ανακαινισμένο Κοινοτικό Κατάστημα )
Οι αρμοδιότητες του Γραφείου είναι:
– Διάθεση στους δημότες αιτήσεων και δικαιολογητικών για οποιαδήποτε συναλλαγή του με τις δημόσιες υπηρεσίες.
– Προώθηση των αιτημάτων και των δικαιολογητικών των πολιτών στις αρμόδιες υπηρεσίες χωρίς να μετακινείται ο ενδιαφερόμενος πολίτης.
– Πληροφόρηση των ενδιαφερομένων πολιτών για την πορεία των αιτημάτων τους.
– Παράδοση του τελικού διοικητικού προϊόντος στον ενδιαφερόμενο.
Τα κυριότερα πιστοποιητικά που μπορεί να ζητήσει ο πολίτης είναι τα κάτωθι:
– ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟ
– ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
– ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
– ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΑΓΡΟΤΩΝ
– ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τον υπεύθυνο του Γραφείου Εξυπηρέτησης του Πολίτη κ. Νίκο Σπανόπουλο , καθημερινά, από τις 07:30 το πρωί έως τις 2:30 το μεσημέρι στα τηλέφωνα (0284) 21200, 21222 .
Το ΦΑΞ του Γραφείου Πολίτη είναι (0284) 24752.
Τις υπηρεσίες του στο κοινό προσφέρει απο 11-9-2002 το Κέντρο
Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Πάρου. Απο αρχές Φεβρουαρίου 2006 βρίσκεται
ακόμη πιο κοντά στους πολίτες, καθώς στεγάζεται στο πιο κεντρικό σημείο του
νησιού, ακριβώς απέναντι απο το λιμάνι, ενώ από 24-8-2005 λειτουργεί και
παράρτημα του ΚΕΠ στο Δ. Δ. Νάουσας Πάρου το οποίο στεγάζεται στο κτίριο της Κοινότητας.
Βασικός σκοπός του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι η άμεση
εξυπηρέτηση των πολιτών, η διευκόλυνση τους στις συναλλαγές με τις λοιπές
δημόσιες υπηρεσίες και Ν. Π. Δ. Δ. καθώς και η πληροφόρηση τους γύρω απο
διοικητικές διαδικασίες. Ορισμένες απο τις υποθέσεις που αναλαμβάνει το Κ.
Ε. Π. είναι :
1. Διοικητική πληροφόρηση
2. Επικύρωση διοικητικών εγγράφων και θεώρηση γνήσιου υπογραφής
3. Χορήγηση υπεύθυνων δηλώσεων , παραβόλων
4. Φορολογική Ενημερότητα, ασφαλιστική Ενημερότητα, Εκκαθαριστικά Εφορίας,
5. Πιστοποιητικά Δήμων ( πιστοποιητικά οικογ. κατάστασης,
ληξιαρχικές πράξεις, κτλ. )
6. Πιστοποιητικά απο Πρωτοδικεία, Εισαγγελείες, Εφετεία
7. Πιστοποιητικά απο Στρατολογία, δήλωση Περιοδεύων
8. Υποθέσεις Δ/νσης Μεταφορών και Συγκοινωνιών (μεταβιβάσεις αδειών
κυκλοφορίας, έκδοση άδειας οδήγησης κτλ. )
9. Επιδόματα (ενοικίου, οικογενειακό, εποχιακό)
10. Δελτία ελεύθερης μετακίνησης ΑΜΕΑ
11. Δελτία Κοινωνικού Τουρισμού του ΕΟΤ
12. Θέματα ασφαλιστικών ταμείων ( ΤΕΒΕ, ΙΚΑ, ΟΓΑ, ΤΣΜΕΔΕ, ΤΣΑΥ,
ΤΑΝΠΥ)
Για περισσότερες πληροφορίες το κοινό μπορεί να επικοινωνει με το
προσωπικό του ΚΕΠ τις ακόλουθες ώρες:
Δευτέρα έως Παρασκευή : 7,15 – 14,30
Σάββατο : 10,00- 13,00
τηλέφωνα επικοινωνίας ΚΕΠ Παροικιάς: 22840-24912, 22840-24735
φαξ ΚΕΠ Παροικιάς : 22840-24752
τηλέφωνα επικοινωνίας ΚΕΠ Νάουσας: 22840-51220, 22840-51691
φαξ ΚΕΠ Νάουσας : 22840-53171