Απόφαση 12/2011 (Απόσπασμα 2/2011 πρακτικό συνεδρίασης) Θέμα:Ορισμός επιτροπών παραλαβής έργων , προμηθειών και παροχής υπηρεσιών Δήμου Πάρου.

 



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ 


                                                          
Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α του πρακτικού της με αριθμό 2/2011 Συνεδρίασης του Δημοτικού  
Συμβουλίου  Πάρου


Α ρ ι θ μ. Α π ό φ α σ η ς : 12 / 2011



Θ έ μ α : Ορισμός  επιτροπών παραλαβής έργων , προμηθειών και παροχής υπηρεσιών Δήμου Πάρου.



Στην Πάρο σήμερα 20 Ιανουαρίου 2011 ημέρα ΠΕΜΠΤΗ  και ώρα 18.00΄,  το Δημοτικό Συμβούλιο Πάρου συνήλθε σε  δημόσια τακτική συνεδρίαση στο δημοτικό κτίριο πρώην Ξενοδοχείο «ΞΕΝΙΑ» ύστερα από την με αριθμό πρωτ.  347/14.01.2011 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου του, που δημοσιεύθηκε στον ειδικό χώρο ανακοινώσεων του Δήμου Πάρου και επιδόθηκε με αποδεικτικό   στους Δημοτικούς Συμβούλους και στον Δήμαρχο,  σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α΄87) για την συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης. 
Πριν από την έναρξη αυτής της συνεδρίασης διαπιστώθηκε από τον Πρόεδρο, πως υπήρχε νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο 27 μελών παραβρέθηκαν παρόντα 26 μέλη και ονομαστικά οι:
 
Από τους Δημοτικούς Συμβούλους
                     Π α ρ ό ν τ ε ς                                                         Α π ό ν τ ε ς
1.  Ακάλεστος Ευριπίδης            1. Βελέντζας Φραγκίσκος
2.  Αντιπαριώτης Δημήτριος
3.  Αρκάς Αντώνιος
4.  Γαβαλάς Στέφανος (αποχώρησε κατά την
      συζήτηση του  17ου  θέματος Η.Δ.)
5.  Γλέζος Εμμανουήλ
6.  Κάγκανη – Κορτιάνου Άννα
7.  Καρατζάς Γεώργιος
8.  Κοντός Λουΐζος
9.   Κουτσουράκης Παναγιώτης
10. Κωβαίος Μάρκος
11. Λουκής Γεώργιος
12. Μοστράτος Χρήστος
13. Μπαφίτης Γεώργιος
14. Ξένος Γεώργιος
15. Πατέλης Άγγελος (αποχώρησε κατά την
      συζήτηση του 21ου θέματος Η.Δ.)
16. Πετρόπουλος Βαζαίος
17. Πρωτολάτη Γρηγορία
18. Ραγκούσης Ιωάννης
19. Ραγκούσης Νικόλαος
20. Ροκονίδας Κων/νος
21. Ρούσσος Ζαχαρίας
22. Ρούσσος Παντελής
23. Τριβυζά – Φρανζτή Μαρία
24. Φραγκούλη Μαρουσώ
25. Φραγκούλης Στυλιανός
26. Χανιώτη Μαρία
Παρών ήταν και ο Δήμαρχος Πάρου κ.  Χρήστος Βλαχογιάννης.
      Στην  συνεδρίαση παραβρέθηκε η υπάλληλος του Δήμου Πάρου κ. Αγγελική Σιφναίου για την τήρηση των πρακτικών.
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κοντός Λουΐζος  ύστερα  από την διαπίστωση απαρτίας κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης και εισηγήθηκε ως κατωτέρω το θέμα της ημερήσιας διάταξης.


Θέμα 8ο  : Η.Δ.                                                                        Εισηγητής :  κ. Πρόεδρος
Σύμφωνα με τις διατάξεις  του άρθρου   16  του  Π.Δ.  171/1987 και του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006 είναι  απαραίτητο  να ορισθούν  τα μέλη   των Επιτροπών  παραλαβής  έργων, προμηθειών  και παροχής υπηρεσιών του   Δήμου  για το έτος 2011.
Οι επιτροπές  αυτές  είναι οι εξής:
1.  Επιτροπή  παραλαβής έργων  δαπάνης  μέχρι   5.869,40 Ευρώ  η οποία  αποτελείται από δύο (2) Δημοτικούς Συμβούλους με τους αναπληρωτές τους.
2.  Επιτροπή  παραλαβής  έργων  δαπάνης  άνω  των 5.869,40 Ευρώ,  η οποία  συγκροτείται  από  ένα (1) Δημοτικό  Σύμβουλο  με τον  αναπληρωτή   του. 
3.  Επιτροπή βεβαίωσης καλής εκτέλεσης παρεχόμενων υπηρεσιών (Π.Δ. 28/80),  η οποία  αποτελείται  από ένα (1) Δημοτικό Σύμβουλο  με τον αναπληρωτή  του και δύο  (2) Δημοτικούς   υπαλλήλους με τους αναπληρωτές τους.
4.  Επίσης  σύμφωνα,  με τις   διατάξεις  του Ενιαίου  Κανονισμού  Προμηθειών  Οργανισμών  Τοπικής  Αυτοδιοίκησης  και ειδικότερα  του άρθρου  46  της  11389/8.3.1993 Κανονιστικής Απόφασης  του Υπουργού  Εσωτερικών,  που δημοσιεύθηκε  στο Φ.Ε.Κ. 185/Β/23.3.1993, όπως ισχύει με την επιφύλαξη των ειδικών ρυθμίσεων του Π.Δ. 370/1995 (Φ.Ε.Κ. 199 τ. Α΄)  όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί από το Π.Δ. 105/2000 (Φ.Ε.Κ. 100 τ. Α΄) και των αντίστοιχων του Π.Δ. 57/2000 (Φ.Ε.Κ. 45 τ. Α΄) η διενέργεια  διαγωνισμών  προμηθειών, η αξιολόγηση  των  αποτελεσμάτων  καθώς  και η εισήγηση για την απ’ ευθείας  ανάθεση  προμηθειών  των Ο.Τ.Α.  γίνονται  από Επιτροπή.  Η  Επιτροπή αυτή  συγκροτείται  για χρονικό  διάστημα ενός  έτους   και γνωμοδοτεί,  πέραν  των θεμάτων  αξιολόγησης  και για  κάθε θέμα  που προκύπτει  κατά την εκτέλεση των συμβάσεων.
 Συγκροτείται  δε,  σύμφωνα  με την παράγραφο   3 του άρθρου   46  της  προαναφερθείσας απόφασης,  με απόφαση      του Δημοτικού   Συμβουλίου και   αποτελείται,  ανεξάρτητα  από τον τρόπο  προμήθειας,  από τρεις (3) Δημοτικούς  υπαλλήλους  με τους  αναπληρωτές τους.
  Η παραπάνω  Επιτροπή,  που  συγκροτείται  με βάση  τις  διατάξεις  του Ενιαίου  Κανονισμού  Προμηθειών  Ο.Τ.Α.  είναι  η ίδια με την Επιτροπή  προμήθειας  υλικών.  Σύμφωνα  με το άρθρο  28  της προαναφερθείσας Κανονιστικής  Απόφασης,  η  Επιτροπή  αυτή  συγκροτείται  με απόφαση  του Δημοτικού  Συμβουλίου  και αποτελείται,  ανεξάρτητα  από  τον  τρόπο προμήθειας  των υλικών,  από τρεις  Δημοτικούς υπαλλήλους  με τους αναπληρωτές τους.  Διευκρινίζεται  ότι,   σε περίπτωση   που,  λόγω της φύσεως  της προμήθειας,  απαιτούνται  υπάλληλοι ορισμένης  ειδικότητας, τους οποίους  δεν διαθέτει  ο Δήμος, οι υπάλληλοι  αυτοί  υποδεικνύονται  από το  Νομάρχη  μεταξύ  των  υπαλλήλων  του δημοσίου  τομέα ή άλλου  Ο.Τ.Α. 
Επίσης οι παραπάνω επιτροπές που θα συγκροτηθούν , θα ισχύουν και για τα ήδη υπάρχοντα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου Δικαίου ( Παιδικός Σταθμός Νάουσας, Παιδικός Σταθμός Παροικίας Πάρου, Δ.Ο.Ν.Α., ΚΑΠΗ, ΚΗΦΗ, Κοινοτικό Γυμναστήριο Μάρπησσας, Μουσείο Γλυπτικής Μάρπησσας Ν. Περαντινός), έως αυτά συγχωνευθούν βάσει του άρθρου 103 του Ν. 3852/2010.
Το  Δημοτικό  Συμβούλιο


αφού άκουσε την εισήγηση του κ. Προέδρου, έχοντας υπόψη τις διατάξεις του  άρθρου 209 του Ν. 3463/2006 του Δ.Κ.Κ., του άρθρου 16 του Π.Δ. 171/1987, του Π.Δ. 28/80, των άρθρων 28 και 46 της 11389/8.3.1993 Κανονιστικής Απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών (ΦΕΚ 185 Β΄/23.3.1993), των ειδικών ρυθμίσεων του Π.Δ. 370/1995 (Φ.Ε.Κ. 199 τ. Α΄)  όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί από το Π.Δ. 105/2000 (Φ.Ε.Κ. 100 τ. Α΄) και των αντίστοιχων του Π.Δ. 57/2000 (Φ.Ε.Κ. 45 τ. Α΄), των άρθρων 65, 67, 69,  και 103 του Ν. 3852/2010, τα στοιχεία του σχετικού φακέλου και  μετά από διαλογική συζήτηση,


Αποφασίζει ομόφωνα,


Συγκροτεί  τις παρακάτω Επιτροπές  για το έτος 2011 ως εξής:


1. Επιτροπή  παραλαβής  έργων  δαπάνης  μέχρι  5.869,40 Ευρώ:
Α.  Ρούσσος Παντελής          (Δημοτικός  Σύμβουλος)
Β.  Μοστράτος Χρήστος           (Δημοτικός Σύμβουλος)
     Αναπληρωματικά Μέλη
Α.  Βελέντζας Φραγκίσκος         (Δημοτικός Σύμβουλος)
Β.  Λουκής Γεώργιος              (Δημοτικός Σύμβουλος)


2. Επιτροπή  παραλαβής  έργων  άνω  των  5.869,40 Ευρώ: 
Α.  Ρούσσος Παντελής                (Δημοτικός Σύμβουλος)
      Αναπληρωματικό Μέλος
Α.  Αντιπαριώτης Δημήτριος         (Δημοτικός Σύμβουλος)


3. Επιτροπή  βεβαίωσης καλής εκτέλεσης παρεχόμενων υπηρεσιών (Π.Δ. 28/80)
Α.  Κωβαίος Μάρκος               (Αντιδήμαρχος) ως Πρόεδρος
Β.  Ρούσσου Μαρουσώ              (Διοικητική Υπάλληλος Δήμου)
Γ.  Ζαμπούνη Αρχοντούλα                 (Διοικητική Υπάλληλος Δήμου)   
     Αναπληρωματικά Μέλη
Α. Βελέντζας Φραγκίσκος         (Δημοτικός Σύμβουλος)
Β. Μανιατάκου Νικολέτα          (Διοικητική Υπάλληλος Δήμου)
Γ. Ζαμπούνη Βασιλική                   (Υπάλληλος Οικονομικής Υπηρεσίας Δήμου)


4. Επιτροπή παραλαβής προμηθειών ΕΚΠΟΤΑ
Α.  Περαντινού Παρασκευή               (Υπάλληλος Οικον. Υπηρεσίας Δήμου) ως Πρόεδρος
Β.  Ρούσσου Μαρουσώ               (Διοικητική Υπάλληλος Δήμου)
Γ.  Ραγκούση Μαρία                   (Διοικητική Υπάλληλος Δήμου)
    Σε τεχνικής φύσεως θέματα θα συμμετέχει στην Επιτροπή ο Μωραϊτίδης Ιωάννης (Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕ της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου) ο οποίος θα αντικαθιστά την Πρόεδρο της Επιτροπής με αναπληρωματικό μέλος τον Ραγκούση Ιωάννη, (Πολιτικός Μηχανικός ΠΕ της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου).
   Αναπληρωματικά Μέλη
Α.  Νίκας Γεώργιος                    (Υπάλληλος Δ/νσης Περιβάλλοντος Δήμου)
Β.  Τζανακοπούλου Ευγενία        (Υπάλληλος Οικον. Υπηρεσίας Δήμου)
Γ.  Νικηφοράκη-Κανάλε Μαρουσώ   (Διοικητική Υπάλληλος Δήμου)


5. Επιτροπή διενέργειας διαγωνισμών, αξιολόγησης αποτελεσμάτων καθώς και εισήγησης για την απ’ ευθείας ανάθεση εκτέλεσης προμηθειών
Α. Τζανακοπούλου Ευγενία   ( Υπάλληλος Οικον. Υπηρεσίας Δήμου)
Β. Τσιγγάνης Κων/νος   (Διοικητικός Υπάλληλος)
Γ. Παπαδάκη Πελαγία   (Διοικητική Υπάλληλος)
    Σε τεχνικής φύσεως θέματα θα συμμετέχει στην Επιτροπή ο Ρώτας Αδαμάντιος (Μηχανολόγος Μηχανικός ΠΕ της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου) ο οποίος θα αντικαθιστά την Πρόεδρο της Επιτροπής με αναπληρωματικό μέλος την Κούτλα Ασημίνα,  (Μηχανολόγος Μηχανικός ΠΕ της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου).
Αναπληρωματικά μέλη
Α. Καβάλης Μανώλης  (Υπάλληλος Δ/νσης Περιβάλλοντος)
Β. Γιανακοσιάν Ελένη   ( Διοικητική Υπάλληλος)
Γ. Στάμενα Σεβασμία                          ( Διοικητική Υπάλληλος)
 
 Οι παραπάνω επιτροπές θα ισχύουν και για τα ήδη υπάρχοντα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου ( Παιδικός Σταθμός Νάουσας, Παιδικός Σταθμός Παροικίας Πάρου, Δ.Ο.Ν.Α., ΚΑΠΗ, ΚΗΦΗ, Κοινοτικό Γυμναστήριο Μάρπησσας, Μουσείο Γλυπτικής Μάρπησσας Ν. Περαντινός),  έως αυτά συγχωνευθούν βάσει του άρθρου 103 του Ν. 3852/2010.


Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 12/2011.
                             
           Ύστερα  από την εξάντληση των θεμάτων λύθηκε η συνεδρίαση.
           
            Σε επιβεβαίωση των παραπάνω συντάχθηκε το πρακτικό αυτό και υπογράφεται ως κατωτέρω.


  Ο Δήμαρχος   Ο Πρόεδρος            Τα μέλη
       (Τ.Υ.)                         (Τ.Υ.)                       (Τ.Υ)
  Βλαχογιάννης Χρήστος Κοντός Λουΐζος      Ακάλεστος Ευριπίδης
                  Αντιπαριώτης Δημήτριος
             Αρκάς Αντώνιος
            Γαβαλάς Στέφανος
          Γλέζος Εμμανουήλ
             Κάγκανη – Κορτιάνου Άννα
            Καρατζάς Γεώργιος
                        Κουτσουράκης Παναγιώτης
   Κωβαίος Μάρκος   Λουκής Γεώργιος
              Μοστράτος Χρήστος
             Μπαφίτης Γεώργιος
             Ξένος Γεώργιος
               Πατέλης Άγγελος
             Πετρόπουλος Βαζαίος
             Πρωτολάτη Γρηγορία
             Ραγκούσης Ιωάννης
       Ραγκούσης Νικόλαος
             Ροκονίδας Κων/νος
        Ρούσσος Ζαχαρίας
      Ρούσσος Παντελής
             Τριβυζά – Φρανζτή Μαρία
             Φραγκούλη Μαρουσώ
             Φραγκούλης Στυλιανός
       Χανιώτη Μαρία
                                                                                         
                                     Για την ακρίβεια


            Ο Δήμαρχος        Ο Πρόεδρος                                     


                 
                                     
Βλαχογιάννης Χρήστος       Κοντός Λουΐζος – Παντελεήμων