ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 134-2015 ΠΕΡΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ

 

 

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                               ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                     Πάρος, 12 Mαρτίου 2015                     

ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ                                                               Αριθμ. Πρωτ.: 2762

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

 

Ταχ. Δ/νση: Παροικία Πάρου                        

Ταχ. Κώδικας: 84400                                                

Τηλέφωνο:   2284360129                                          

FAX: 22840-22078                                                   

e.mail: grafeiodimarhou@paros.gr                                   

 

 

 

                     Α Π Ο Φ Α Σ Η   Δ Η Μ Α Ρ Χ Ο Υ   –  134   –

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις των άρθρων  58 και 59 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87Α΄), αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Δημάρχου, τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση Δημάρχου αντίστοιχα.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 282 παρ. 16 του Ν. 3852/2010, αναφορικά με τη θητεία των αιρετών οργάνων.
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 75 του νόμου 3463/2006 (ΦΕΚ 114Α΄) , όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, σε συνδυασμό με τα άρθρα 94 και 95 του Ν. 3852/2010.
  4. Το γεγονός ότι ο Δήμος Πάρου εμπίπτει στις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 και σύμφωνα με τα επίσηµα πληθυσµιακά δεδοµένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της ΕΛ.ΣΤΑΤ.,  ο πληθυσμός του ανέρχεται σε 15.278 κατοίκους κατά συνέπεια εντάσσεται στους Δήμους µε πληθυσµό µέχρι 20.000 κατοίκους.
  5. Τις διατάξεις του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 παρ. 3ε και παρ. 3στ «Ρυθμίσεις συνταξιοδοτικού περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογής του Μνημονίου Συνεργασίας του Ν. 4046/2012» (ΦΕΚ 40Α΄)
  6. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Πάρου που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 2583/τ.Β΄/24-9-2012.
  7. Της υπ’ αρίθμ. 43/06-08-2014 Εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα «Ορκωμοσία των αιρετών των Δήμων, εγκατάσταση νέων αρχών και εκλογή μελών των συλλογικών οργάνων των Δήμων (Δημοτική περίοδος: 1η Σεπτεμβρίου 2014-31η Αυγούστου 2019)
  8. Την υπ’ αρίθμ 573/2014 (ΑΔΑ: Ω542ΩΞΓ-1ΔΞ) απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων.
  9. Τις υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου.

 

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι

           

1.               Την τροποποίηση της υπ’ αρίθμ. 573/2014 απόφασης Δημάρχου όσον αφορά την παρ. 7 ορίζοντας υπεύθυνη για τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν στη χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων σε επιχειρηματίες, της επιβολής προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από αυτούς  και τη χορήγηση και υπογραφή των σχετικών αδειών στη  Δημοτική Κοινότητα Αγκαιριάς την Αντιδήμαρχο κ. Σαρρή Παπακυρίλλου-Θεοδώρα αντί του Αντιδημάρχου κ. Χριστόφορου Χρήστου.

2.               Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’ αρίθμ.573/2014 απόφαση Δημάρχου.

 

 

Ο Δήμαρχος Πάρου

 

 

Μάρκος Ι. Κωβαίος

 

 

 

Κοινοποίηση:

1. Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου

2. Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου

3. Υπηρεσίες Δήμου

4. Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες

5. Οριζόμενους